E frumos?

Să nu-mi vezi ochii când vorbesc cu tine, pentru că vei afla prea multe şi te vei simţi stânjenit.

Mulţi bărbaţi refuză să facă femeia să sufere intenţionat şi încercând să evite, fac toate prostiile de pe lume, adică îşi dau cu stângul în dreptul… păcat că au picioare

Nu te-am întrebat niciodată de ce mă cauţi şi mă interoghezi despre viaţa mea şi cât de bine îmi este fără tine.
Dacă vrei să iubeşti pe cineva, iubeşti! Nu încerca să te gândeşti la binele lui, să iei hotărâri să-l protejezi, să te faci erou în ochii tăi şi cerşetor în ai celuilalt.

Mi-am luat singură verighetă, acum mulţi ani, fără să ştiu şi când te-am întâlnit mi-ai arătat-o şi tu pe a ta.
Nu mi-am dat seama din păcate cu cine suntem căsătoriţi şi că ele nu se potriveau cu ce voiam unul de la altul.

Dar unde este voinţă, este şi o cale. Degeaba susţin eu sus şi tare că mi-am făcut datoria când este nevoie de doi să străbaţi pădurea.

Mă îmbrac grăbită de dimineaţă şi îmi apare mesajul nerăspuns de la tine. Mă simt ciudat, încât până şi hainele şi părul meu au personalitatea lor şi nu vreau să stea cum trebuie.
Mă electrizez când ştiu că nu ştiu nimic despre tine şi tu nu spui mai multe.

De ce vrei să ştii ce fac? Ai o datorie nefirească în tine de relaţie neterminată, de umanitate ce trebuie împărtăşită cu cineva sau pur şi simplu este aşa cum mărturiseşti mereu, sunt una dintre mulţi alţii care se bucură de aprecierea ta, zilnică sau sporadică?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la E frumos?

  1. Pingback: E frumos? | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Ciprian Bojan zice:

    Undeva între mereu, prea târziu, niciodată, imposibil și… permanență! 🙂

  3. Interesant articol , ridica multe semne de intrebare dar cred ca pana la urma ideea cu martirul intr-o relatie cred ca tine de fiecare personalitate in parte , cred ca e in caracterul omului de a-si face griji si a fi intereat un pic prea mult de persoana iubita . Asa sunt construiti multi oameni si oricat de mult ai iubi sau esti iubita caracterul unui om nu il poti schimba .

Lasă un răspuns

