007

Nu eşti James Bond dar te porţi ca atare şi asta te preamăreşte în ochii multora…
Dar ce faci cu dispreţul, cu nopţile trăite şi nedormite?

Siguranţa zilei de mâine nu o poţi pregăti în 5 minute de liniştire psihică în care îţi spui că totul va fi ok sau în minutul în care eu nu ştiu să-ţi urez drum bun, pentru că nu vreau să gândesc mai departe de graniţele suferinţei mele.

Te simţi bine când schimbi ceva în lumea asta şi te motivează să-mi dai forţa necesară de a răzbi printre ceilalţi şi mai ales în orice.
Nu trăiesc datorită rezistenţei tale sau a mele şi nu-mi lipseşte nici visul în care mă salvezi de toţi şi de toate, în timp ce eu devin o stea de film.

Îmi lipseşte liniştea pe care o primeai când dormeai cu spatele la mine, tachinările defensive aruncate celorlalţi când făceau glume pe seama mea şi întregul spectacol pe care-l puneai în faţa oricui îndrăznea să mă amărască.
Îmi plăcea cel mai mult jocul întrebările fără limită pe care-l savurăm în drum spre o vacanţă mereu pierdută.

Mi-ai pus o foaie de hârtie sub picioare şi m-am înălţat, iar acum aştepţi să zbor mai departe, gata să mă sprijini de la spate în stil mare.
Ai o armată întreagă, maşini, elicoptere, pregătite să-mi acorde ajutor dacă mă clatin.

Nu te supăra dacă nu-ţi mai cer să-mi rezolvi problemele, dar trebuie s-o fac eu.
Din fericire ştiu că nu pleci nicăieri, încă.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la 007

  1. Pingback: 007 | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Ciprian Bojan zice:

    Io nu-s James Bond, sunt profesorul lui! 😆

  3. „Vacanta mereu pierduta” 🙂
    frumoasa metafoara suprema a deznadejdii.
    🙂

Lasă un răspuns

