Îmi schimb ochelarii

Dacă nu mă forţezi să fac ceva o să mă plafonez în situaţia curentă, sperând spre mai bine, dar nu acţionez?
Greşit, nu sunt făcută să stau, nici dacă aş fi plătită pentru asta, tot nu aş vegeta ca un brusture.

Este adevărat că dacă îmi acorzi timp prea mult, probabil mă voi lungi cu decizia mea şi nu m-aş grăbi deloc.
Dacă îmi pui cuţitul la gât, mai am de ales?

Tot răul spre bine. Sunt de acord, experienţa o demonstrează.
Roata se învârte mereu, nu pot rămâne pentru totdeauna jos, este o lege a firii pe care nu o schimbă nimeni

Ce facem cu oamenii care însă nu ajung să facă nimic în viaţă, copiii care mor prea devreme pentru lumea asta, ce procent reprezintă ei?
Crezi că eu caut explicaţii să demonstrez că nu cred în rânduirea lucrurilor, în noroc sau ghinion, în lucrurile impalpabile?
Culmea este că de multe ori mi s-au întâmplat lucruri bune fără să-mi dau seama de ce, în momente neaşteptate.

Aş vrea să descopăr cu surpriză că scepticismul meu este neîndreptăţit, că logica mea poate să se culce pe-o ureche din când în când şi că lumea nu este atât neagră pe cum o văd eu.

De câte demonstraţii de forţă din partea naturii am nevoie să te cred?
Nu ştiu. De câţi oameni este nevoie să se schimbe un bec? De unul dacă se descurcă sau de doi, sau de mai mulţi să schime instalaţia din casă. Ce este dincolo de tavan?

Nu văd multe, dar îmi pui mereu ochelarii să-mi aduci aminte că totul este mai clar decât cred.
Poate am nevoie să-mi schimb dioptriile…

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Îmi schimb ochelarii

  1. Pingback: Îmi schimb ochelarii | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Un control nu strica niciodata, macar imaginea vizuala sa fie clara daca altceva ramane nelucidat.

  3. kriozenit zice:

    Da-mi voie. Un bec se schimba intotdeauna in 2 si un scaun rotativ. Unul tine de bec, celalalt invarte…

    • rusbianca zice:

      Eu schimb becul singura , intotdeauna…Acasa la ai mei insa, uneori e nevoie sa chemi electricianul, care iti schimba mai multe prin casa :)) ( pe sistemul ai mers la doctor cu o problema iti mai descopera vreo 2-3 )

Lasă un răspuns

