O muscă pe perete

Lumea este aşa cum o văd eu, pentru că altfel nu o trăiesc.
Oricât ai încerca tu să mă convingi că de fapt lucrurile sunt mai simple sau mai complicate, sau pur şi simplu eu nu-mi dau seama de multe dintre ele, toate se vor adapta mie şi înţelegerii mele pentru a le putea accepta.

Imaginează-ţi că tai gheaţa cu un cui şi ai un patinoar întreg de făcut bucăţele… o să dureze ceva, dar până la urmă reuşeşti.
De ce ne încăpăţânăm, suntem mândri dar vrem să apărem drept modeşti? Nimeni nu are cheia distribuţiei echilibrului dintre cum ne vedem noi, cum ne văd alţii şi cum vrem să fim văzuţi.

Soluţii perfecte, pilule magice, vorbe de duh care îţi revoluţionează mintea… niciodată nu o să te ajute în mod constant.
Ce înţelegi din ceea ce simţi este singurul lucru care într-adevăr contează, pentru că te vei raporta la el toată viaţa. Restul este un parfum care oricât ar adia, pentru tine este aer pur, inodor!

Ce faci cu momentele în care adulmeci o schimbare? Te duci după miros ca un câine de vânătoare, sau dimpotrivă, te legi la ochi, gură şi nas şi stai cuminte cu speranţa să treacă mai repede pentru că altfel îţi derutează ideea ta despre viaţă?

Îmbrăţişează ce primeşti mâine, dar rămâi consecvent în gândire. Adoptă noutatea dacă te ajută să te luminezi ca un pom de Crăciun.

Nu vreau să ştiu despre oamenii care preferă să stea în întuneric speriaţi de oameni şi de simţăminte.
Dar nu mă ajută cu nimic să mă transform într-o muscă şi să aflu tot.

 

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la O muscă pe perete

  1. Pingback: O muscă pe perete | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Frumoasă melodie! Eu nu sunt sigur ce să fac atunci când apar schimbări… De cele mai multe ori încerc să fac faţă, chiar să mă bucur de ele. Dar sunt unele lucruri care nu aş vrea deloc să le schimb şi mi-ar părea tare rău dacă s-ar întâmpla ceva… Ce-i drept nu sunt multe elemente conservatoare, dar ţin foarte mult la ele! Mi-a plăcut articolul! Felicitări!

    • rusbianca zice:

      Salut! Multumesc. Cred ca tinem cu tarie la unele lucuri pentru ca ne plac foarte mult, la unele pentru ca sunt confortabile si ne-am obisnuit cu ele. Iar schimbarea nu este ceva rau daca imbunatateste situatia…fiecare lasa de la el cat vrea pana la urma

  3. Pingback: Internet challenge: All about beeing a blog owner « Radu presents: The Movie-Photo Blog

  4. Pingback: Top 10 Dystopian Films « Radu presents: The Movie-Photo Blog

Lasă un răspuns

