Dintr-o bucată

Papi, vreau să stai mereu la cheremul meu, să pot profita de tine. Şi da… ştiu să răsfăţ omul, când sunt lăsată să fac ce vreau, altfel nu facem târgul.

Mi-ai pus un gard mare, să-l sar de fiecare dată când trebuie să ajung la tine şi spun trebuie, pentru că nu pot fără tine.

Îmi place să fiu directă, iar diplomaţia vine doar pentru că este o necesitate a sexului feminin de conformare la regulile societăţii, dintotdeauna.

Nu sunt nici un fel de amazoană şi nu-mi place să mă laud decât cu ambiţiile creierului.
Cine nu apreciază lucrurile bune pe care le aduc, înseamnă că e prost şi pe deasupra chior.
Orice tip de ochelari din lume nu o să-l facă să vadă dincolo de ceaţa dendritelor, e clar ca bună ziua bade Ioane!

Vedetisme de ardeleancă: nu există aşa ceva! Pentru că merg drept pe stradă, mă ţin de cuvânt şi apreciez ceea ce sunt eu şi mă conformez vieţii, cerând mai mult, nu este dintr-un complex de inferioritate din copilărie, de superioritate din viaţa adultă în capitală sau din truda muncii din afara ţării.

Pur şi simplu ştiu că se poate mai bine şi este inutil să mă uit peste umăr pentru a vedea cât de puţin aveam, pentru că nu mă motivează treptele inferioare.
Nu uit niciodată de unde vin şi poate de aceea îi respect mai mult pe cei dintr-o bucată.
Dacă încercaţi să vă fofilaţi o să vă izbiţi de indiferenţă.

Să fii iubit, om frumos!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Dintr-o bucată

  1. Pingback: Dintr-o bucată | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Eu am cunoscut foarte multe fete care gândesc precum tine. Sunt fete/ femei hotărâte, care ştiu ceea ce vor şi cum vor, care NU suferă de ,,vedetisme” şi mai ales (şi asta mi s-a părut cea mai importantă calitate din toate pe care le-ai descris) să nu uite niciodată de unde au venit! Te felicit pentru această atitudine corectă şi nobilă, din punctul meu de vedere!

    Totuşi, mass-media românească pare să se focalizeze pe acele pseudo-vedete care nu au ajuns să fie cunoscute decât prin ,,bădărănisme”, sex şi sex-appeal sau pentru că sunt nevasta ori iubita unui om faimos (de asemenea, o pseudo-vedetă)! Unde sunt valorile adevărate? Sigur, există, dar mi se pare că apar în număr mult prea mic…

  3. Ciprian Bojan zice:

    Crezi tu că femeia contemporană s-a ”masculinizat”? Îmi cer scuze pentru termen, dar, mă rog, crezi că femeia din zilele noastre are nevoie de independența spiritului mai mult decât de admirație și/ sau invidie? Nu sunt contrariat de ceea ce spui, vreau doar să confirmi dacă am intuit corect mesajul scurt al articolului tău… 🙂 😀

    • rusbianca zice:

      S-a masculinizat putin, mai bine spus adaptat la timpul prezent…nu generalizez, dar multe femei puternice au accente masculine in ele. Independenta spiritului a avut-o mereu, nu prea e recunoscuta din pacate…admiratia si invidia cred sunt la fel mereu 🙂

  4. Ciprian Bojan zice:

    Deci carevasăzică femeile nu și-au pierdut complet sensibilitatea, dar le e teamă oarecum sau n-au răbdare să și-o exploateze? 😳

  5. Vali zice:

    Iti place targuila,schimbul de interese, tot felul de pacturi?
    Daca da, welcome in my word, o lume a intereselor, o lume in care fiecare dintre noi cauta sa isi atinga interesele cat mai mult!

Lasă un răspuns

