Ești numa bun!

Eşti bun la toate, inclusiv să-ţi calci cămăşile la 6 dimineaţa când eu mă întorc pe cealaltă parte şi visez cu tine.

Eşti la fel de cald şi când mă agăţ de tine să-ţi urez o zi bună pentru că trebuie să închid uşa după tine şi nu mă pot ţine pe picioare şi eşti electrizant când vii seara şi mă iei pe sus, gata să demolezi dormitorul.

Îmi place şi când îmi arăţi ce frumoasă e viaţa, cum toate se rezolvă până la urmă şi orice şut în fund este un pas înainte.

Mă dau mare când n-am lucruri importante de spus sau ţin cu tot dinadinsul la stilul meu şi-mi spui eeee… Bianca! Da, da, am înţeles să trăiţi: să mai las de la mine pentru a putea reuşi. Dar dacă se poate şi aşa, de ce nu?

Ce se întâmplă? Doar de bine. Avansăm fiecare în pielea lui şi ne putem scoate din buzunar câştigurile când ne vedem să depănăm ce s-a întâmplat de ieri până azi, când am vorbit ultima oară.
Pentru că prezenţa fizică este atât de rară, avem mereu impresia că nu ştim nimic unul despre altul de prea multă vreme şi recapitulăm totul, ca la şcoală.

Am învăţat să-mi cer drepturile şi valoarea, iar tu să te calmezi când alţii îţi trag preşul de sub picioare.

Oriunde am fi şi am merge, o lampă stă aprinsă, semn că facem ceva important şi competenţa noastră depăşeşte ziua.

Nu s-a inventat încă acea zi perfectă de 36, 48 sau 72 de ore, dar avem grijă să ne purtăm de parcă ele ar exista.

Suntem de numa numa! 🙂

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ești numa bun!

  1. Pingback: Ești numa bun! | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Aşa vă trebuie !… 🙂 🙂 🙂 Să vă iubiţi mult, da ?

Lasă un răspuns

