Pricepută

Sunt pricepută să bag de vină, să mă enervez când cineva nu-şi face treaba sau nu se ţine de cuvânt şi să dau ordine celor care mai au de învăţat.

Ştiu de asemenea să te pun la punct imediat dacă o iei pe arătură şi folosesc puţine cuvinte deşi sunt mare amatoare de predici.

Mă hrănesc cu dorinţa de cunoaştere şi de a reuşi să fac cât mai multe, dar la ce sunt cu adevărat pricepută, doar ceilalţi o pot spune.Unii o intuiesc, alţii o văd, iar pe restul nu-i interesează, aşa că trag de mine să vadă unde sunt şi pot ajunge.

Cel mai rău este când cineva te desconsideră, presupunând din start că este imposibil să te descurci, că eşti de fapt afon la muzicalitatea lucrurilor care merg unse.

Mă testezi, te provoc, ne luăm interviuri. Care sunt răspunsurile corecte, suntem poate prea obosiţi să ne concentrăm sau pur şi simplu nu ne dorim cu adevărat acel lucru?

Nu-mi place să pierd timpul şi dacă mă faci să merg undeva doar să-mi vadă curu cărarea, fii sigur că te-am şters de pe toatele listele pe care te-ai înscris cu mâna ta când mi-ai aruncat primul zâmbet.

Nu recunosc utilitatea tuturor informaţiilor adunate, nici măcar creierul nu o face, deşi le-a înmagazinat, dar având în vedere că nu e capabil să le folosească pe toate, ele sunt, dar parcă n-ar fi.

Mă bucură nespus însă să-mi dau seama că meşteşugul nu s-a pierdut şi îl dăm mai departe, ca pe o moştenire.

Eu mă pricep la vorbe printre altele. Voi la ce vă pricepeţi?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Pricepută

  1. Pingback: Pricepută | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Da stiu ca esti priceputa si mai stiu ca nu prea pierzi timpul degeaba,..esti ok! 🙂

  3. Intotdeauna cu mare placere…! 🙂

  4. Ciprian Bojan zice:

    Io știu la ce nu mă pricep… La NIMIC! 😛 Uneori suntem atât de perfecționiști încât uităm că nu putem fi perfecți! 🙂

    • rusbianca zice:

      Buna asta! :)) Pe masura ce invatam ceva nou vedem ca uitam mai multe si avem prea multe de studiat….overwhelming….uitam de perfectiune ce-i drept, imi suna si mie asta si multora! 🙂

  5. kriozenit zice:

    Atunci, floarea ta este trandafirul… si nu oricare ci cel rosu, caci el este frumos, placut, emana un parfum ametitor si totodata inteapa („bag de vină”, „să mă enervez „, „dau ordine” )… rosu pentru ca pe de o parte, prin gingasia lui iti induce sentimentul de rusine pentru ce ai facut gresit („când cineva nu-şi face treaba sau nu se ţine de cuvânt”), pe de alta parte irita, enerveaza culoarea lui mocnita („te pun la punct imediat dacă o iei pe arătură”), vesnic misterioasa… Buruiana ta este brusturele… desi cu cap mic, rotund si plin de tepi, are o frunza mare, incapatoare pentru roua diminetii sau caldura soarelui (dorinţa de cunoaştere)… ca sufletul tau. Pasarea ta ar trebuii sa fie cucul… solitar, cantaret („sunt mare amatoare de predici.”), niciodata in acelas loc, nu-si pierde timpul in zadar, vesnic pregatit pentru un… concert… Animalul tau ar trebui sa fie ursul… bun la suflet, (desi mormaie intr-una nemultumit), drept la judecata, statornic pe cararea pe care merge prin padure… as zice incapatanat… dar faur mare in padure… Si ca sa dau un raspuns intrebari de la final: Ma bucur ca altii se pricep la multe… insa eu… nu pricep, la ce ma pricep…

Lasă un răspuns

