Omul fără toartă

Toate lucrurile ar trebui să aibă toartă, să ai de unde să le apuci. Altfel cum îţi dai seama unde încep şi unde se termină?

Şi oamenii ar trebui să poată fi prinşi mai bine şi mânuiţi.
Tu de ce nu ai toartă?

Eşti ca o ceaşcă de cafea tare, care te trezeşte imediat, te încălzeşte când pui mâna pe ea, dar dacă e prea fierbinte, te arde.

Nu mai ştiu cum să te iau. Eu sunt un simplu condiment, fac lucrurile mai gustoase, atât. Nu mă descurc să mi te asezonez, pentru că faci parte din altă categorie, care nu are nevoie de îmbunătăţiri.
Eşti natural, simplu şi eficient. Cine poate să concureze cu aşa ceva?

Zi după zi te-am consumat până când dintr-o dată ai hotărât că vrei o schimbare şi m-ai ars.
Mi-au îngheţat mâinile de când tot încerc să-mi revin. Nu-mi dau seama ce grad are arsura asta, dar cu siguranţă nu se vindecă uşor.

Te-aş fierbe până ar rămâne doar zaţul din tine!
Oare cine te serveşte acum? Ţi-ai pus toartă să ştie ce să facă cu tine?

Oamenii ar trebui să vină cu manual de instrucţiuni. Evident că la fiecare asamblare şi dezasamblare se mai pierd din şuruburi, dar construcţia rămâne aceeaşi. Important este să stea în picioare şi să fie utilă. Mă uit şi la partea estetică, dar nu este un factor decisiv.

Te anunţ că am trecut pe ceai cu miere, rece, să fiu sigură de o treabă.
Dar linguriţa, unde-i linguriţa?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Omul fără toartă

  1. Pingback: Omul fără toartă | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Nu ai putea adăuga în ceaşcă un cubuleţ de gheaţă ?

  3. corabogdan zice:

    Foarte buna zicerea. Imi caut si eu toarta mea. Poate ca stau agata in ea si de aceea n-o vad 🙂 Bravo, foarte frumos post!

  4. Nu stiu ce sa spun,…ca nu am toarta,da este adevarat,sunt o ceasca cu toarta sparta,dar nu inteleg totusi,..ce legatura are o amicitie,cu ce ai scris tu,…sunt chiar asa caustic in convorbiri,oare….?! 🙂

  5. demdece zice:

    se spune că teina e mai periculoasă decât cafeina (chiar și rece) 😉

  6. kriozenit zice:

    Ai uitat-o in ceasca de cafea? Frumos articol… curat si amuzant…

Lasă un răspuns

