Ciufulită si ciufută

Ciufulită şi ciufută, cam aşa mă prezint dimineaţa, luată pe neaşteptate să răspund la testele tale de inteligenţă. Adică eu trebuie să gândesc mereu, nu pot avea pauze blonde?

Nici măcar când sunt bolnavă nu sunt ciufută, deşi, ciufulită sunt mai mereu, de la mama natură, n-am ce face.

Tu te plimbi frumos prin nori, te înconjori de soare şi secretare, iar eu stau să car radiatoare în casă, dar nu mă încălzesc cu nimic.

Ştiu, am să caut un bărbat care este atât de călduros, încât nu este nevoie să vorbească pentru a mă încălzi şi mintea mea va fi relaxată, ca pe masa de masaj.
Dar dacă tace prea mult, mă voi plictisi şi o să plec să ciufulesc pe altcineva.

Vreau să… mă plimb cu barca, să beau şampanie şi să visez toate filmele bune din lume pe care am să le fac până la 161 de ani.

Şi mai vreau să ajung în ziua când transformată într-un îngeraş, mă aşez lângă tine şi îţi spun că norii din dreapta seamănă cu vacile pe care visai să le conduci când erai mic.

Nu pot fi a dracului fără motiv, nici măcar când sunt femeie.
Şi dacă nu-mi dai o motivaţie, cred că ai reuşi să mă suporţi în continuare până la sfârşitul zilelor tale.

Unde vreau să trăiesc?
În patul în care dacă îl părăsesc vreodată nu mă va trage niciodată înapoi, pentru că mă sedează cu suficientă energie cât pentru o săptămână întreagă!

Vreau să trăim şi pentru strămoşi şi pentru urmaşi, să ştie cine suntem!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ciufulită si ciufută

  1. Pingback: Ciufulită si ciufută | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. O oarecare. zice:

    hihi…dragostea asta….:))

  3. Ciprian Bojan zice:

    M-ai dat gata cu „pauza blonda” 😆 Unele persoane prefera sa devina sau sa fie acompaniate de „femeia-copil”. La nevoia de a fi copil te referi? 🙂

Lasă un răspuns

