Ne mai iubim?

Nu este vorba despre tine sau despre mine, ci despre capacitatea omului de a evolua, forţat să crească dintr-o dată şi nu doar pentru că merită, ci poate şi pentru că asta este calea cea mai potrivită.

Am de-a face cu ceva pe care nu l-am cerut, dar nu-l pot refuza. Provocarea este prea mare şi probabil este momentul ideal de a trece la următorul nivel.

Credeam că te joci cu visele şi mă amăgesc sperând la o înfăptuire de miracol.
Dar îmi dau seama că eşti un paznic fidel care observă, fără să intervină când nu i se cere.

Ce vrei să fim? Afacerişti care se trag de şireturi, copii minunaţi de o lume în desfăşurare rapidă sau oameni care înţeleg dar nu îşi arată nimic din motive ştiute doar de cei mai înţelepţi care nu mai vorbesc.

Să ieşi din viaţa cuiva este cel mai simplu lucru. Ai tăiat, ai rupt, ai şters, ai iertat şi poate ai şi uitat.
De ce mereu alegem căile mai puţin umblate şi ne încăpăţânăm să le formăm pentru alţii?

M-aş opri la un han să vorbim despre mine şi despre tine. Atât.
Nu m-ar interesa câţi galbeni ai în straiţă, nici numele familiei şi nici măcar toate oportunităţile pe care ţi le-a oferit viaţa şi le-ai luat fără să clipeşti, îmbibat de avântul succesului.

Dar dacă nu ar fi toate acestea, am mai fi cine suntem?
Ne-am mai dori oare să ne demonstrăm ceva?
Ne-am mai fi iubit?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Ne mai iubim?

  1. „Să ieşi din viaţa cuiva este cel mai simplu lucru.”, doar dacă ai intrat în ea fără să ai ce căuta acolo, fără să îţi pese, fără măcar să plăteşti bilet la intrare. Altfel, e tare complicat…

  2. Pingback: Ne mai iubim? | rusbianca | BunDeCitit.ro

  3. Ciprian Bojan zice:

    Offf… 🙂

Lasă un răspuns

