Te idolatrizez

Nu, nu ştiu cum te simţi, dar văd ce-mi arăţi şi cred ar trebui să valorezi milioane la modul cum te prezinţi. Ştiu în schimb la ce să mă aştept de la tine şi cum gândeşti, dar n-am idee cum ai ajuns acolo.

Tu ce vezi când te uiţi la mine? Închizi ochii din obişnuinţă şi filtrezi doar ce te interesează şi ce te surprinde?

Mi-am abandonat ochelarii roz de soare pentru că era ciudat cu atâţia oameni fericiţi în jurul meu şi acum cred că trebuie să-mi cumpăr o pereche pentru vedere.
Nu mai disting unele lucruri de realitate şi pentru că vreau să evit orice neplăcere, prefer să văd partea cea mai proastă şi las viaţa să-mi fac surprize plăcute.

Tu nu eşti aşa cum te înregistrează mintea mea. Te-am transformat într-un idol, la care mă închin de fiecare dată când mă bucur de un lucru, sau alerg să-i cer ajutorul când nu mă descurc.
Dar cel mai rău, raportez totul la filtrul tău de a vedea lumea şi deşi ştiu că nu este bine, mă desprind greu de obişnuinţa protecţiei.

Aruncă-mă fără să te uiţi în urmă şi nu mă păcăli rămânând pe margine gata să sari după mine în orice moment.
Nu poţi, nu-i aşa? De fapt cred că nu vrei şi nu ştiu de ce

Suferi de aceeaşi meteahnă? Te încătuşezi frumos de oamenii dragi, care merită şi nu-ţi pasă în ce măsură îţi devin sclavi, concurenţi sau egali.

Te-aş privi de pe aceeaşi treaptă, dar sunt genetic structurată să stau deasupra 🙂

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Te idolatrizez

  1. Pingback: Te idolatrizez | rusbianca | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

