Trasă la răspundere

Să iau o foaie de hârtie şi să şterg de pe ea toate lucrurile pe care le-am făcut din mândrie sau din ruşinea de a nu fi recunoscută aşa cum am vrut dintotdeauna. Dar tu ce ai făcut? Mi-ai dat un caiet plin de linii şi mi-ai zis: scrie dacă ai ce!
Pentru ce ne îndoim că paharul de vin nu o să fie consumat? Mereu se vor găsi lucruri de sărbătorit.

Pot fi luată drept superficială pentru că îmi plac oamenii frumoşi pe dinafară şi pe dinăuntru, inteligenţi şi realizaţi, iar pretenţiile mele depăşesc orice stă sub caracterul meu.

De ce staţi şi mă judecaţi când spun un adevăr şi voi îl ascundeţi? Aţi vrut vreodată pe cineva sau ceva mai jos decât voi sau faţă de ce aţi avut până atunci? Dacă da, vă ascult şi tot respectul pentru mărinimia de care daţi dovadă!

Ar trebui să vă trec pe voi pe caiet, pentru că îmi datoraţi mustrările de conştiinţă pe care mi le fac şi pentru că mă obligaţi să mă prezint mai scorpie decât sunt.
Nu pot să accept şi să fac lucruri care mă scot din axă, pentru că îmi pierd echilibrul şi respectul faţă de mine şi atunci, nu mai am nimic.

Sunt trasă la răspundere, dar nu răspund, vă pierdeţi vremea!
Răul pe care-l fac eu va fi pus la catastif de cine trebuie şi nu am nevoie de justiţiari să-mi spună de ce nasul meu este mai sus sau mai jos, mai lung sau mai scurt.
Pinocchio era făcut din lemn, eu însă nu ard aşa uşor.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Trasă la răspundere

  1. Pingback: Trasă la răspundere | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Dacă mă interesez de oameni care la un anumit moment „ar fi mai jos ca mine” (lucru relativ de altfel), o fac din două motive:
    1. pentru că cel putin odată am fost și eu pe acolo
    2. chiar dacă nu vreau poate am să reajung acolo
    Dar pe de altă parte sunt de acord cu ceea ce spui dincolo de cuvinte: trebuie să fiu acceptat așa cum sunt. Chiar și de mine însumi. 🙂

    • rusbianca zice:

      Faptul ca ai fost si tu acolo, nu inseamna ca o sa reajungi acolo, decat daca devii senil. Ma refer aici din punct de vedere al inteligentei, nu ai cum sa regresezi. La nivel de cunostinte, da , se poate si e bine sa vezi de unde ai plecat

  3. Pingback: Recomandările zilei din blogosferă - 18.11.2012 • Chinezu

  4. kriozenit zice:

    Nu inaltimea de la care vorbesti te diferentiaza de ceilalti, ci insusi faptul ca trebuie sa te cobori la nivelul lor si astfel sa poti sa le transmiti ce doresti. Si daca stii sa o faci, atunci ai castigat… nu un om…. ci un regat!.
    Usor ne suparam pe liniutele pe care, nu ceilalti, ci viata ni le impinge inainte, chiar daca acel Cineva ne va trage la urma la rost pentru tot ce am facut, chiar si petru faptul ca am scris putin mai jos, sau mai sus, de liniuta, si nu ne-am incadrat in context.
    In Pinochio exista o flacara rece, egoista care cerseste aplauzele copiilor, in tine e o flacara vie care te poate urca usor spre telul pe care ti l-ai propus, sau sa te coboare in cea mai adanca genune… Iar uni dintre cei pe care ii crezi ca te-ar impinge acolo, sa stii ca nu ar face asta si nici sa sara cu tine… . Dar ar putea in schimb, sa iti intinda o mana… pentru a nu te lasa sa cazi… . Fiecare arde dupa nazuinta fiecaruia !.

    • rusbianca zice:

      Inteleg raspunsul tau, dar nu este vorba ca cei care stiu mai multe nu explica celorlalti ci faptul ca ceilalti nu pricep pt ca nu-i duce capul suficient, si asta e din nastere.
      Iar ultima partea mesajului tau este prea optimist, nu toti sunt gata sa te ajute, multi oameni sunt extrem de egoisti si invidiosi

Lasă un răspuns

