Curaj, îndrăzniți!

Orice stres în plus dăunează grav sănătăţii, prin urmare nu vă asumaţi responsabilităţi care vă dau bătăi de cap pentru că neuronii preferă să lucreze o singură normă întreagă.
Evident, uneori nu putem refuza o ridicare în grad, cu beneficiile aferente financiare, de statut, de ţinută morală poate, dar oare merită?

Eu prefer noaptea să dorm, cu vise frumoase, să nu visez la soluţii pentru a-mi salva gâtul ziua următoare şi a mă da peste cap pentru unii oameni care nu merita.
Dacă eşti prost nu ai decât să înveţi, dar eu nu voi rămâne lângă tine să-ţi dau lecţii când refuzi să pricepi că facem pagubă de ambele părţi.
Eu îmi văd de treaba mea, tu de a ta şi dacă din fericire ajungem să ne intersectăm şi nu ne ciocnim, extraordinar.

Momentan încerc să diger orice negativitate care îmi este aruncată, intenţionat sau nu, să o accept şi să o conştientizez. Până să ajung să nu mă mai afecteze mai este ceva, dar ulterior o să ajung şi acolo pentru că Imposibil este un cuvânt care trebuie desfiinţat.

Da, am nevoie de ore şi zile şi ani de practică să-i sufăr pe ceilalţi. M-aş bucura însă dacă aş ajunge la un moment dat în acea stare de relaxare totală, în care nu există nepăsare, nici furie, doar acceptare şi poate curiozitate de analiză a fiinţei umane.
Avem mult de învăţat, dar viaţa nu fuge nicăieri, prin urmare, curaj, îndrăzniţi să experimentaţi, nimeni nu vă taie capul dacă deveniţi mai calmi  🙂

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Curaj, îndrăzniți!

  1. Pingback: Curaj, îndrăzniți! | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Javra zice:

    Da, cateodata e greu sa ne suportam pe noi insine, dar sa ne toleram unul pe celalalt. Totusi, macar azi, ar trebui sa ne spunem „La multi ani!”, fiindca e ziua noastra, a romanilor.

  3. Javra zice:

    Ei, da, multumesc! N-am mai intrat intr-un cinematograf de multisor. Credeam ca l-ai dat jos de pe undeva…

Lasă un răspuns

