Producător de soluții

producator de solutii

Eu când o să fiu mare o să mă fac dansatoare şi cântăreaţă… cam aşa ziceam eu pe la 5 ani. Pe urmă pe la 15 ani am zis că mă fac regizor de film… e, dragii mei, demersuri s-au purtat şi încă se poartă, dar cred că o să ajung să fiu de fapt producător de soluţii, o meserie de bază, care se cere oricând, indiferent de aria de activitate.

Problema principală este că un producător de soluţii eficient trebuie să nu doarmă, pentru că, evident, nu are timp, să nu îşi acorde pauză de prânz din acelaşi motiv, să respire întotdeauna în acelaşi ritm pentru că nervii nu au ce căuta în tolba lui şi pe lângă inteligenţa de rigoare şi abilităţile necesare, să fie workaholic, asta neapărat!

M-aş împăca eu cu vreo două dintre ele poate, dar când soluţiile încep să întârzie din motive diverse, scot fum pe nări şi încep să nechez ca un cal sălbatic: nu ai soluţii? Nu există aşa ceva! Şi îmi suflec mânecile, îmi prind părul şi încep să îmi fac meseria.

Cunosc pe cineva care probabil a fost programat din naştere pentru meseria asta. Merge atât de departe încât a ajuns să viseze noaptea cum să rezolve problemele. Din fericire pentru el, ştie să numere şi din nefericire, nu ştie să contorizeze.
Cu alte cuvinte, părerea lui este foarte bine cotată, la fel şi implementarea soluţiei, dar nu ştie să ţină socoteala timpului pierdut.

Oare dacă mă acceptă pe mine să fiu contabila lui personală, îmi soluţionează şi mie problemele? Îmi va îngădui să rămân la visul de la 15 ani?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Producător de soluții

  1. Pingback: Producător de soluții | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. javra zice:

    Visul de la 5 ani e anacronic şi prea greu de realizat. În locul tău, m-aş baza pe cel de 15 ani. Desigur, există şi posibilitatea de a avea un alt vis. Oricum, îţi urez trezire la realitate uşoară!

  3. Visul se poate transforma din regizor de film , de exemplu in regizor de vieti … oricum frumos articol!

Lasă un răspuns

