Încercarea moarte n-are

what do you want

Poţi să mă convingi să fac exact ceea ce vreau eu şi dacă cumva coincide cu ce este potrivit şi pentru tine sau restul universului, fantastic!
Ne străduim atât de mult să părem cei mai cei, neînduplecaţi, intoleranţi, drepţi şi înalţi ca bradul, frumoşi, deştepţi şi într-un cuvânt, extraordinari, că uităm să trăim, să iertăm, să iubim cu adevărat, să ne împrietenim, să descoperim, să ne bucurăm.

Eu nu vorbesc decât pe limba mea, dar când vine cineva şi îmi trage preşul de sub picioare, în timp ce mă ridic, vorbesc orice limbă a pământului, a ta, a neamurilor tale şi înţeleg totul dintr-o dată. Mă luminez mai ceva ca un brad de Crăciun.

Ştiu şi pot să iert şi probabil timpul mă va face să uit într-o bună zi. Până atunci încerc pe cât pot să mă integrez unei lumi care, din cauze necunoscute îmi tot pune piedici.
Mergând pe sistemul încercarea moarte n-are, nu mi-ai dat de ales, trebuie să accept realitatea, să am de-a face şi cu detestabili sau incongruenţi, invizibili, paraleli şi câte şi mai câte soiuri de oameni. Măcar dacă ar îmbătrâni şi ei ca vinul!

Nu mai aştept să fiu surprinsă, nu este nimeni în preajmă dornic şi capabil s-o facă. O să-mi asigur cadourile cuvenite zilnic, de parcă chiar tu m-ai trezi în fiecare zi cu un mic dejun şi o floare.
Şi da, o să încerc din răsputeri să mă relaxez când văd o simplă lingură! Stomacul meu trebuie să digere orice. Fac ce vreau dar ştiu ce fac!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Încercarea moarte n-are

  1. Pingback: Încercarea moarte n-are | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. SagittariuS zice:

    Plagiezi slogane de la produse dedicate activităţurilor fizice, eh? :))

    • rusbianca zice:

      Sincer habar nu am ca nu ma uit la TV, dar sintagma asta o cunosc de cand sunt mica…si mai nou se numeste curation daca aduni mai multe chestii interesante si iti expui parerea…ca na, plagiatura suna urat si mai bine e sa-ti dai cu parerea in mod oficial :)) Hai noroc!

      • SagittariuS zice:

        Adicătelea „hai să fim curatori”? Bună de ştiut asta! 😀
        La partea cu TV-u’ nu pierzi nimic interesant, să ştii. Nici eu nu mă uit şi nu plâng că pierd cine ştie ce 😀

      • rusbianca zice:

        Cu siguranta stii destule daca poti da comentarii cu TV-ul….eu din 2006 sunt pe dinafara, doar din auzite prind ceva sau de pe net 🙂

  3. kriozenit zice:

    Si ce te faci daca nici unul dintre acele cuvinte nu e cautat de el? Oare nu mai exista si alte cuvinte? Stii bine, azi, dragostea e terfelita si calcata in picioare, nu mai are se pare nici o valoare. Sexul ? pai sunt ‘dame ce usor isi ofera serviciile. Si ce daca sunt ‘venericoase, plateste omul ce boala vrea sa aiba. Iar noroc mai mare ca sa traiasca si sa se descurce, cred, in ziua de azi atat ajunge, sau crezi ca cineva ii poate da noroc?. In viata toate se platesc. Puterea e doar o iluzie – astazi esti maine nu esti. Cu cat esti mai sus, cu atat te lovesti mai tare. Atunci la ce sa o doresti?. Bani… hmm… din pricina lor se isca o gramada de „razboaie”, chiar si daca sunt putini…
    Si unde mai pui ca acest stil de comentariu te face sa aplici terapia birjarului, sa iti dea toate ideile peste cap !.

Lasă un răspuns

