Hai la un vin fiert

vin fiert

Din orice neam îmi eşti, dacă mă inviţi la un vin fiert nu înseamnă că dintr-o dată o să devii un Făt-Frumos cu stele în frunte de o să-mi schimb părerea despre ce am sau mai degrabă pe cine am în faţa mea.

Sunt de acord ca fiecare să se insinueze în felul lui în sufletul celuilalt, sau sub plapumă, că deh, e frig şi iarna-i neagră. Dar nu te aştepta să-mi crească ochelari pe nas şi să te văd mai bine, că îmi sunt suficiente 5 secunde doar şi o strângere de mâna să îţi recunosc hramul pe care-l porţi.

Fii pe pace, tot dobitoace suntem, dar unii dintre noi ne comportăm mai cu stil şi cu talent, încercând să ajungem la condiţii mai bune de convieţuire sau vieţuire odată cu trecerea timpului. O fi nevoia de bună înţelegere şi de apropiere sau pur şi simplu secundele se îngrămădesc mai tare la sfârşit de an şi această singurătate este mai cutră ca niciodată?

Prefer ceaiul în orice caz. Acesta nu invită decât la prietenie. Cafeaua este prea folosită şi nu trezeşte decât amărăciunea, iar vinul ghiurghiuliu predispune la vise şi visuri care nu se vor împlini vreodată.

Vă invit la o ciorbă acră de potroace, să vă treziţi din beţia dulce a simţurilor.
Oare de ce mereu bărbatul aduce vinul şi femeia condimentele?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Hai la un vin fiert

  1. Pingback: Hai la un vin fiert | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Javra zice:

    Referitor la întrebarea din final, lucrurile sunt simple:
    bărbaţii vor să aibă o relaţie ameţitoare, iar femeile aşteaptă o relaţie de bun gust…

Lasă un răspuns

