Dormind cu tine

nud dormind- p bellet

Să pot vorbi fără oprelişti, prejudecăţi sau alte ziduri! Miracolul nu taie decât în carne vie.

Să împart somnul cu o zeitate ce-ţi acordă libertate să fii, să creezi, să te manifeşti în toată splendoarea ta. De ce oamenii nu se încumetă să aleagă calea cea mai simplă şi se afundă în diplomaţii fără număr riscând să piardă alte şanse la plăcere. Căci ce poate fi mai bun decât să vrei ceva şi să-l ai, fie el şi un vis de alungare a tristeţii sau o simplu buchet de trandafiri roşii.

Şi nu, nu simt suficient de puţin încât să mă opresc, răsturnată din caleaşca obişnuinţei. Merg la un bal, condusă de fiare, dar ştiu să dansez şi niciodată nu o voi face singură pentru că aşa am ales.

Să mă convingi să accept ce nu înţeleg? Poate, dar nu o face conştientul, ci mai degrabă dorinţa ascunsă şi tăinută cu 1000 de chei de-al lungul celor 30 de ani lăsaţi cu regret în spate. Şi să mă bucur că intuieşti goluri sau că vrei să umpli din ele fără să-ţi cer?

Nu am încredere nici în făuritorul de minuni care mă răscoleşte noaptea şi mă ţine trează, îngrijorată că imaginaţia mea este atât de departe de realitate. Oare m-am înşelat chiar atât de mult şi nu poţi trăi decât în păduri uitate de lumi şi de veacuri?

M-ai bătut cu limba peste minte şi îmi arunci un os de speranţă spre mântuirea uitării.
Apă vie, ca o apă vie eşti!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Dormind cu tine

  1. Pingback: Dormind cu tine | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Ciprian Bojan zice:

    🙂

  3. StafidutZ zice:

    Superb aricol, felicitari!

  4. qatalin zice:

    Nu prea am cuvinte să descriu cât de frumos este ce-ai scris aici. Pot doar să admir… Superb!

Lasă un răspuns

