Tu nu-mi eşti indispensabil

doua maini

Unele legături trebuie păstrate indiferent de natura relaţiei. Dacă vă limitaţi să cunoaşteţi un om doar pentru că aveţi ceva specific pe care îl doriţi de la el, treceţi-l pe o listă separată.

Nu trebuie să vă uitaţi la cel din faţa voastră ca într-o oglindă care va reflectă, decât în cazuri excepţionale şi evident, superbe. În rest priviţi în ochii lui fără să vă scormoniţi trecutul încercând să-l plasaţi cumva în spaţiul vostru din prezent. Dacă nu se potriveşte nicăieri ce faceţi, îl forţaţi să intre ca pe o haină care nu mai intră în dulap?

Să ne facem timpul atât de eficient încât să interacţionăm doar cu oamenii potriviţi la locul potrivit? Este posibil aşa ceva? Nu ne putem optimiza viaţa fără câteva decizii şi consecinţele de rigoare.
Fiecare om care aduce bagajul lui de experienţă şi de sfaturi nu face decât să ne îmbogăţească dacă sufletul îl acceptă. Cine decide ce este cel mai bine pentru noi?

Ţi-e frică să spui NU categoric pentru că te-ai obişnuit de când eşti mic să nu te ridici de la masă până când nu ai terminat tot din farfurie? Ce faci cu cei care îţi provoacă indigestie sau pur şi simplu te satură de nu mai ai chef de mâncare o perioadă lungă de timp?

Când suficient este suficient?

Mă simt ca un poliţist la interogatoriu şi nu am pe cine să întreb pentru că martorul meu se ascunde pe sub masa nehotărârii. Şi dacă vreodată vine cineva să mă ajute, uită să lase cătuşele la uşă şi să aplice aceeaşi metodă ca mine: analiza. Pe cine să forţezi sau să înşeli?

Dacă mi-aş aranja altfel sinapsele şi mi-aş muta sufletul în altă parte aş pricepe mai bine ce să fac cu oamenii?
Nu pun punct deşi aşa sunt obişnuita, dar asta e altă poveste…

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Tu nu-mi eşti indispensabil

  1. Pingback: Tu nu-mi eşti indispensabil | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. BandOfBrothers zice:

    Dupa cum spui si tu , unii oameni iti sunt mai importanti in viata. Este foarte adevarat , dar eu am patit ceva de genul: Am crezut ca o persoana este foarte importanta , avem ceva in comun, etc. Dar se pare ca m-am inselat amarnic , accea persoana doar pretindea ca avea ceva in comun cu mine , deci mi-am cam tras o teapa. Se mai intampla , capul sus si merg mai departe. In ziua de astazi nu prea exista oameni mai importanti, Numai bine:)

    • rusbianca zice:

      Importanta pe care o acorzi unui om depinde de factori care se schimba pe masura ce cunosti acel om si te cunosti pe tine. Orice se poate intampla dar finalul este unul singur. Iti dai seama ce vrei de la celalalt.

  3. Javra zice:

    Toţi oamenii sunt importanţi, cel puţin într-un cerc restrâns.
    Depinde de noi dacă vrem să facem parte din acel cerc.
    Tu poţi spune că nu mai vrei şi basta.
    Frumoasă melodie!

  4. ane74 zice:

    nimeni nu intra in viata noastra intamplator, desi, unii apar la fel ca si hainele primite cadou, total neinspirat (ca tot ai facut comparatia asta). unele haine se potrivesc stilului nostru, altele nu, iar altele ne pot placea, dar nu au marimea potrivita si pentru ele merita sa faci eforturi sa le poti purta. satisfactia poate fi pe masura efortului. este important ca cele care nu ni se potrivesc sa le putem lasa „libere” sa fie „purtate” de cei care se simt comfortabil in ele.

  5. qatalin zice:

    Nu există loc potrivit sau om potrivit. Există doar frumoasa întâmplare aleatoare, de care ne bucurăm sau nu. Ea vine, dar pleacă aşa cum a venit dacă din neglijenţă sau delăsare nu o strângem repede în braţe. Cel puţin mie, doar aşa mi s-a întâmplat. I’m a random dude built from Tetris bricks…

Lasă un răspuns

