Ceaşca de ciocolată caldă

woman in chocolate

Cum poţi să fii intolerant la ciocolată, e ca şi cum ai fi intolerant la plăcere! Care este înlocuitorul? Un zahăr făcut din nectarul mugurilor de mâţişoare care nu apar decât primăvara, când se întretaie gerul cu lumina soarelui.
M-aş întinde ca un fir de iarbă care răzbate prin orice suprafaţă şi m-aş lungi de-a curmezişul într-o baie plină de miere, untoasă, galbenă şi caldă.

Nu sunt cea care a înţepat, dar vreau să mă lăfăi în produsul agonisit de tine. Eşti o matcă dătătoare de pui de idei.
Recunosc sunt dependentă de ciocolată şi asta spune tot, dar şi eu pot crea dependenţă, fără să vreau şi s-o caut, însă nu-mi doresc altceva decât să fiu lăsată să cresc.

Şi nu-mi prieşte decât primăvara, când creşte totul, de la zi, la flori şi gânduri. Şi deşi mă faci să mă întreb de fiecare dată care este rostul meu şi vreau să mă răzvrătesc împotriva ta ca o ramură ce o ia în altă direcţie, pentru că nu cunosc decât părţi din tine, nu am învăţat cum să fac să nu uit.

Ce să nu uit? Ca prin ceva miracol totul este mai bine cu tine, cel puţin acum şi mi-aş pune miliarde de semne de carte, să-mi aduc aminte la fiecare respiraţie această senzaţie pentru a o păstra când tu nu mai eşti aici.
Aşa că am ales împinsă de curiozitate şi dorinţă să merg înainte împreună cu tine doar să nu merg singură pe lângă tine şi să văd cum şi dacă reuşim să rămânem legaţi unul de altul în vreun fel.

Dar… dar… să nu mă scapi de o obsesie creându-mi alta! Dependenţa se tratează dar persistenţa şi perseverenţa în oameni ideali, plăsmuiţi din nevoi, se extirpă cu greu.

Şi da, îmi doresc să te îmbrăţişez, dar nu aşa cum o fac oamenii obişnuiţi, care îşi unesc doar gâturile lăsate ca la tăiere, jinduind după apropiere şi afecţiune şi ţinându-şi restul corpului la distanţă unul faţă de celălalt, într-un conformism perfect adaptat vremurile impersonale în care trăim.
Nu, nu aşa, mie nu îmi este suficient aşa şi nu cred că îmi va fi vreodată, pentru că nu suport să mă fracţionez în jumătăţi în sferturi sau optimi.

Vreau să mă contopesc într-o strângere de suflet şi minte ca într-o baie de ciocolată pură care te inundă şi îţi mişcă toată fericirea pe care nu credeai că o ai în tine.

Nu cred că eşti intolerant la ciocolată ci ai doar reacţii de respingere faţă de genul ăsta de endorfine îmbucurătoare.
Bem o ceaşcă de ciocolată caldă?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Uncategorized, Vorbe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Ceaşca de ciocolată caldă

  1. Pingback: Ceaşca de ciocolată caldă | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. viorelom zice:

    Aici te-ai reîntors la fata ce-o știam și care m-a făcut să-ți vizitez pagina! Emoții frumoase, gânduri calde, îmbrățișări neformale. Poți fi frumoasă în ce scrii, revino la acea fată ce ne-a captivat, la ceea ce vibrează frumos în tine, la ceea ce înalță. Odată cu tine vibrăm și noi, ne înălțăm…

  3. kriozenit zice:

    Cu asta: ”Idealiştii … ” – nu te joci. Am călcat cândva un suflet în picioare și atunci nu mi-a păsat, și a ajuns să îngroașe numărul drogaților dintr-un complex studențesc… Și atunci am aflat prea târziu….

    • rusbianca zice:

      Da, mai bine stai pe fundul tau si ii lasi in pace pe oamenii care tind sa idealizeze ceva, ma refer in special la femei in cazul de fata si eu intru aici…ca deh, sunt oameni si oameni 🙂

  4. Foarte frumos articolul. M-a impresionat mult!

  5. Eu sunt nedumerit.
    Preferi sa mananci ciocolata ori sa fie pe tine_

    • rusbianca zice:

      si tu acum :))nu se intelege din text care dorinta mea si care e metafora?Eu cred ca da, acum daca ma apuc sa explic ce scriu, fac comentariu pe text…prefer ambele ca sa iti raspund, dar nu despre asta este vorba in articol

      • Ştii prea bine că bărbaţii sunt vizuali. Când un bârbat intră pe blogul tău şi vede poza, chiar de ar citi articolul de 3 ori, crezi nu ar avea aceleaşi gânduri ca şi mine?
        Mesajul l-am înţeles. Dar dacă vrei să îl înţeleagă şi alţi bărbaţi ori schimbi poza ori un anunţ Atenţie! „Ignoraţi poza şi treceţi direct la ciocolată!”

  6. DanTalmaciu zice:

    Si eu sunt nedumerit. Am aceeasi intrebare ca si Razvan …?

  7. Pingback: Are nevoie de casă « Razvan Pascal's Blog

Lasă un răspuns

