Escaladez

wallpaper_lup-pe-varf-de-munte

Mă dezbrac de tine şi încep să te văd ca om şi îmi place ce am în faţă, în ciuda tuturor sentimentelor de orice natură. Poate asta trebuia să văd de la început, dar dacă perseverez să mă gândesc cu ce-ar fi fost dacă, nu ajung nicăieri.
O să-mi fie dor de tine, ca de o nebunie lungă şi frumoasă pe care aş fi vrut s-o simt mereu dar timpul nu mă lasă.

Şi mă ridic pentru că trebuie şi… ah Doamne, nu vrei să ştii pe cine văd la orizont. Văd un om-barbat atât de, dar atât de (…) şi culmea pot să fac diferenţa între cele două ipostaze ale lui, la fel cum se chinuie şi el s-o facă din prea multă viaţă şi trăiri.

Stau şi privesc un munte de inspiraţie în stare brută cum se prăvăleşte pietricica cu pietricică şi probabil doar un cataclism l-ar face să se prăbuşească.
Iar eu escaladez şi nu am constituţia necesară pentru acest demers, dar sunt sigură că o dată ce ajung în vârf mă voi bucura de reuşită ca nimeni altcineva, pentru că las mărturie orice luptă pe care am dus-o cu imaginaţia, încrederea şi iubirea.

Vreau să nu mai fiu egoistă deşi zvâcnesc cu putere spre toate peşterile săpate în piatră şi vreau să le scormonesc şi să mă încânt cu puterea de a înspăimânta şi minuna oamenii. Dar mai ales cu faptul că trăieşte. Acest munte este un om din carne şi sânge şi nu pulsează decât într-o singură direcţie, a lui.

Mă întreb dacă este nevoie să mă înfig adânc în el pentru a scoate ceva de la mine sau o pot face şi respirând alături de vântul care îi spulberă praful de pe mâini şi chip.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Escaladez

  1. Pingback: Escaladez | rusbianca | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

