M-am păcălit

red sheets

Ţi-am deschis uşa confundând sinceritatea cu posibilitatea de a spune absolut tot, neluând în considerare că fiecare om are interesele şi bătăliile lui şi toţi vrem să aflăm lucruri despre noi şi despre ceilalţi.
O falsă transparenţă care mă aduce în faţa bărbatului, nu a omului şi mă forţează să fiu femeie şi atât.

Iar acum, chiar dacă m-aş face urâtă, nu ar schimba cu nimic lucrurile.
Am început să închid din ferestre dar deja tu te-ai aşezat la masă, în casa mea şi iei ce pofteşti din cămară.
Dormitorul este ferecat, cel puţin momentan şi susţii că nu eşti interesant să-l deschizi. Până la urmă patul e tot pat şi aşternuturile tot roşii rămân, astea nu se schimbă.

Ce pot să mai fac? Doar să stau pe scaun înaintea ta şi să aştept să termini de mâncat. Nu te poţi înfrupta la nesfârşit, nu? Fiecare om se satură la un moment dat.
Te privesc încercând să-mi dau seama de ce te-am primit şi dacă mai pot afla de la tine ce îmi doresc sau va trebui să rămân cu ce am obţinut până acum.

Chiar vrei să fii doar un bărbat? Nu mă interesează că sunt sau nu sunt diferită, ci doar dacă îţi doreşti să fii om, pentru că atunci o să îmi desfac braţele încrucişate şi te poftesc la mine oricând doreşti.
M-ai păcălit cu dorinţa mea de cunoaştere şi sper să nu profiţi şi de nevoia mea de realizare pentru că te-ai otrăvi singur.

Sunt simplă, extrem de simplă, oare o să-ţi arăt asta vreodată?
Cunoaşterea înseamnă putere şi tu ai deja destulă. Este rândul meu să cresc.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la M-am păcălit

  1. Pingback: M-am păcălit | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. David Mitran zice:

    Nu te-ai păcălit, ai avut parte de ce ți-ai dorit și nu ai fost pregătită pentru asta.

  3. Cu,amarul pe care-l am in suflet(banuiesc,ca nu-i vorba despre mine),nu stiu de ce,iei lucrurile asa,…personal,..am PC-defect,nu ma mai intelege si nici eu pe el,…este o situatie destul de tampita,ramane la,latitudinea ta sa ma judeci,…..cu pareri de rau,nu intentionate,imi cer mii de scuze in fata ta…. PS.Esti o doamna…sincer…!!!! 🙂

    • rusbianca zice:

      Nu-ti mai cere scuze in fata nimanui atata vreme cat nu gresesti, iar luptele cu tine, rezolva-le in tacere, nu in vazul tuturor. Multumesc pentru aprecieri.
      La mine prea multe lucruri sunt personale…asa mi-e firea

  4. Scuza-ma,dar cu mine,nu ma lupt sub nicio forma,mai ales cand e vorba de femei,as putea ignora,ceea ce spui tu,dar scuza-ma…tu ai o logoreee-n tine,incat imbolnavesti si un om sanatos,nu aparent,…dar anumite lucruri,din viata fiecaruia,nu crezi ca trebuie sa le respecti,oarecum,…suntem oameni,…sau ce???!!!

    • rusbianca zice:

      Nu ma refer la femei, ci la bataliile tale personale, cu tine…daca n-ai inteles asta, ma scuz, dar nu cred ca are rost sa ma mai bag in seama cu vorbe.
      Iar omul care scrie ii imbogateste pe ceilalti, fiecare reactioneaza cum doreste si scrie despre ce doreste….cine se simte, e treaba lui nu a mea, eu nu vorbesc decat despre cei pe care-i cunosc sau din inchipuiri…nu are si nu a avut vreodata legatura cu altcineva ( prin urmare nici cu tine).
      Am inteles si complimentul coafat…
      Nu stau sa mai explic si altele, exista mesajele private pentru asta, poti sa le folosesti

Lasă un răspuns

