Dacă eu n-aş fi

iepure

Cum ţi-ar fi dacă eu nu aş exista? Ţi-ai mai inventaria neuronii să vezi că sunt suficienţi pentru discuţiile cu ceilalţi? Şi oare altă mamă ar trebui să-mi dea totuşi viaţa?

M-ai recunoaşte în orice corp m-aş întrupa? Oare e drept că n-am fost eu prima? Nu cred că ar fi folosit la ceva.
Ne leagă prea puţin să bem cafeaua dimineaţa împreună, dar cu siguranţă suntem singurii care întâmpină noaptea încercând să desluşească lumea.

Mi-aş vopsi corpul într-o mie de culori să îţi reflecţi fiecare simţire şi părere în el, dar fără să poţi plânge.
Te-ai încercăna pentru că îţi lipsesc şi nu ai găsi răspuns mâhnirii tale?
Ai suferi? Spune-mi drept! În fond şi la urmă nu ai ştii nimic despre mine, nu ai avea de ce să-ţi fie dor, cu cine să te cerţi sau să te iubeşti.

Oare sunt doar centrul propriului meu univers şi tu te intersectezi doar sporadic pentru a-ţi mări cercul şi ai nevoie să cuprinzi mai multe din viaţă?
Cum te transformi când pui femeia în mijloc? Devii un şacal care păzeşte comoara sau eşti fericit că cineva te-a primit în sfârşit în inima ei?

Să-ţi spun adevărul: dacă eu n-aş fi, nu s-ar întâmpla absolut nimic! Lumea nu s-ar opri în loc pe stradă, tu ai dormi în continuare liniştit şi ai găsi pe altcineva cu care să desluşeşti universul.

Nu am înlocuitor, dar demiurgul nu lasă omul singur în sforţarea lui de a trăi şi de a-şi înţelege mortalitatea.
Cred că am trecut de Valea Plângerii, dar nu ştii niciodată de unde sare iepurele 🙂

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Dacă eu n-aş fi

  1. Pingback: Dacă eu n-aş fi | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Javra zice:

    Dacă nu existai, Bianca, trebuia să fii inventată.

  3. David Mitran zice:

    Nu aștepta să sara iepurele, fii tu iepurele!

  4. qatalin zice:

    Always remember to follow the white rabbit! 😉

Lasă un răspuns

