Mă ridici

looking up

Oamenii sunt frumoşi în măsura în care refuză convenţionalul şi trăiesc aşa cum îşi doresc. Şi nu regretă nici o secundă toţi anii de lupte. Iar dacă încercăm să apreciem pe cei de lângă noi cât suntem în viaţă, să ne considerăm norocoşi că am avut curajul să ne mărturisim celor importanţi pentru noi. Restul nu are cântec.

Poţi să urci singur, chiar formidabil de repede, dar nu suntem făcuţi pentru acest demers solitar. De multe ori însă îl alegem şi motivele care să-l susţină nu sunt puţine sau neîntemeiate.
Dar, dragii mei… călugăria este o alegere nu o menire şi ceilalţi mereu ne vor tenta spre libertatea oferită doar de iubire şi împlinire

Ar spune mulţi că mă contrazic în ultimul hal, dar cine cunoaşte despre ce vorbesc mă va îngâna mereu, ca pe un refren obsesiv.

Ai făcut-o şi mă înclin! M-ai ridicat poate exact în momentul cel mai necesar.
Nu-mi iau la revedere, ci încerc să închid o buclă temporală. O să părăsesc pădurea, mă îndrept vertiginos spre munte.
Ştiu că îmi vei fi alături şi nu doar să urli în pustiu când ajung în vârf, ci să împingi pietrele care se rostogolesc şi să mă scoţi din avalanşă.

Eşti cel mai bun exemplu că pasiunea n-are limite şi nici puterea, iar asta este cea mai bună lecţie pe care o puteam primi de la cineva.
Rămâne să urc în solitudine, până când el mă va ajunge din urmă. Asta dacă nu cumva e deja în vârf şi mă aşteaptă, iar eu pierd vremea învăţând atât de greu
Te sărut

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Mă ridici

  1. Pingback: Mă ridici | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. qatalin zice:

    Stii ce cred ca-i cel mai nasol? Cand ‘calugaria’ nu mai este nici macar o alegere ci o varianta in care suntem aruncati fortat…si din care nu mai putem iesi nici daca ne chinuim…

Lasă un răspuns

