Îţi repet numele în gând

bianca-ochi-deschisi

Nu mă chinui să ţin minte numele bărbaţilor care nu mă interesează. Şi în plus, îmi pierd şi simţul umorului când sunt de faţă cu ei.
Dar tu, numele tău mi-a rămas încrestat în fiecare ungher al subconştientului, încât le spun tuturor oamenilor la fel. Te strig şi în vise, deşi mereu ai alt chip. Nu încetezi nici acolo să mă chinui cu iluzii.
Din păcate ai trecut prin viaţa mea ca o părere. Şi dus ai fost.

Nu ştiu de ce dar nu mă îndrăgostesc decât de oamenii extraordinari. Tu eşti unul dintre ei?
Uneori cred că nu am iubit vreodată, a fost doar închipuirea mea, pentru că totul s-a redus la ce am făcut împinsă de tine. Poate raţiunea mea este o roată la căruţă care trebuie eliminată, altfel telegarii ăştia bătrâni nu mai au cum să tragă şi o să rămân împotmolită în mijlocul drumului de râsul lumii.

Ştii că îmi pasă tot mai puţin de ceilalţi? Dar atât de mult încât nu mai văd bunătatea şi nici afecţiunea şi mă înconjoară un gol imens, ca o mantie neagră necesară unei alte transformări.

Nu-mi plac schimbările dar ele vin fără să le invit şi ca nişte oaspeţi de seamă, ţi se agaţă de tot ce ai agonisit vreodată, îţi mănâncă şi sufletul până se satură ca nişte corbi hămesiţi! Şi ne-a învăţat o lege a firii să nu-i dăm afară din casă. Poate ar trebui să modificăm această lege.

Xulescu, Xulescu, Xulescu… nu-ţi mai pot rosti numele de faţă cu ceilalţi, îl păstrez doar pentru mine

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Îţi repet numele în gând

  1. Pingback: Îţi repet numele în gând | rusbianca | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

