De ce rezonăm?

bianca in lumina

Mi-a trecut un gând nebun prin cap: cum ar fi să-mi trăiesc viaţa ca şi cum le-aş avea pe toate. Să nu fiu nevoită să vorbesc cu anumiţi oameni, să mă simt bine când mă trezesc în fiecare zi dimineaţă pentru că merg la muncă numai din plăcere şi oricând să ştiu că mă pot opri: iau rucsacul şi plec în lumea largă.

Ce senzaţie! Parcă şi aerul miroase altfel! A frezii şi începuturi.
Cred că aş fi o persoană extrem de veselă şi dezinteresată, aş realiza mai multe din lipsa constrângerilor şi evident, aş socializa doar cu cine îmi place.

Ce fac acum? Mă lupt să ajung la împlinirea gândului nebun.
Îmi place că tu nu ceri explicaţii şi nu pui întrebări. Dacă toţi ar fi ca tine nu ar trebui să mă sustrag întrevederilor cu scuze de genul: dar lasă-mă dracului să trăiesc în pace! E greu să înţelegi că nu mă atragi? Eşti un om bun, dar anost. Sunt sigură că voi de fapt auziţi altceva şi e mai bine aşa, altfel depresiile şi rata sinuciderilor ar fi mult mai mare.

Ceea ce vrem nu poate fi doar închipuire, mai ales când există pentru alţii, o vezi, o pipăi, doar că nu e a ta.
Ar trebui să încetez pentru că visez cu ochii deschişi sau că nimic nu ţine prea mult? Sau că eu fac exact ca miliarde de alţi oameni şi la un moment dat o să mă schimb ca ei şi o să revin la o toleranţă execrabilă faţă de tot ce mă înconjoară de frică să nu rămân singură?

Ce te face să crezi acest lucru? Evoluţia? Că toţi tindem să fim la fel?
Nu suntem, dar oamenii văd ceea ce vor să creadă, fie de bine, fie de rău şi pe cel de lângă tine nu o să ajungi să-l cunoşti vreodată, oricâte eforturi ai face.

Coincidem la unele impresii despre ceilalţi. Atât. Şi în cazuri rare… rezonăm… fără explicaţii.
Aş vrea să pot rezona cu mai mulţi oameni nu doar 2-3.
De multe ori uit cât mi-a fost de bine cu tine sau cu tine şi am impresia că nu se va mai repeta vreodată.
Unde sunteţi voi oameni frumoşi?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la De ce rezonăm?

  1. Pingback: De ce rezonăm? | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. qatalin zice:

    Oamenii frumosi s-au ascuns dincolo de uratenia lumii. Ii vei gasi daca nu-i cauti.

  3. qatalin zice:

    Hehe…daca spui asta, sigur n-ai murit… Si cel mai frumos, chiar daca mori, asa ceva ramane in tine…viu, palpaind, asteptand sa fie inviat. 😉

Lasă un răspuns

