Adaugă-mi un miracol

all about me

M-am plictisit. În primul rând de tot ce îmi oferă unul sau altul pentru că nu are substanţă, cel puţin nu pentru mine. Şi în al doilea rând m-am plictisit de ziua de mâine, o copie fidelă a tabloului în alb şi negru în care m-am înrămat din nevoia de a rămâne consecventă minţii şi sufletului meu.

Iar acum, când am ajuns să mă gândesc dacă nu ar fi fost mai bine să aleg o viaţă cât mai simplă cu putinţă, caut în van. Unde aş putea s-o mai găsesc când nici nu mai cred în ea? Ce-ar trebui să fac?

M-am săturat de toate jocurile, de culise sau de scenă, inclusiv de cele pe care le născoceam cu tine…
Nu mai suport nici măcar o urmă de pretenţie. Este atât de falsă pentru că aşa ne-a fost inoculată, pentru că nu ne cunoaştem şi nu ştim cât de multe putem să realizăm, dar mai ales falsă pentru că am ajuns nişte bieţi nemulţumiţi, deranjaţi de prezent!

Nu aş da pentru nimic în lume cele 5 minute de iubire cu omul meu, care întotdeauna este potrivit. Şi l-aş ţine lângă mine o veşnicie. Păcat că trăim atât de puţin…

Oare de ce mai întorc capul în toate părţile, avidă să respir cu nesaţ un aer proaspăt, neîncercat, plin de speranţe care se anunţă oricum deşarte?

Mi s-a oferit prea mult? Da, poate. În cazul ăsta este doar vina mea pentru că nu am ştiu să primesc. Şi ştiu că alţii ar fi fost atât de bucuroşi să fie întâmpinaţi zilnic cu zâmbetul pe buze de cineva, de oricine de fapt. Atâta timp cât există un om care ţine la tine, ce mai contează restul, nu? Oh, dar contează! Aşa că nu-mi aruncaţi aşa ceva în faţă, nu fiţi ipocriţi!

Mă simt pustiită, fără răbdare sau înţelegere faţă de problemele altora şi cu tot mai puţină încredere în ce va să vină.

Poate ar trebui să mă privesc mai bine în oglindă, să văd cine sunt şi de ce nu se leagă de mintea mea un gând mai bun. Cu ce este de vină viitorul? Că încă n-a venit? Degeaba acuz timpul de neruşinare. El n-are sentimente şi nici obligaţii.

Nu pot din păcate nici să dau vina pe cineva pentru alegerile mele, deşi aş face-o pe nerăsuflate! Poate că o şi fac uneori. Bine, recunosc, o fac cu certitudine!

Şi cel mai grav mi se pare că nu mai găsesc utilă sau surprinzătoare nici măcar acea dulce complicitate între două persoane care au reuşit cumva să se înţeleagă, în ciuda tuturor interferenţelor aruncate de cei care ne-au rănit, sau cauzate de prejudecăţi şi temeri.

Mă uit cum se pot atrage şi respinge doi oameni, ca doi magneţi care dansează până când îşi pierd electricitatea. Şi atunci nu mai pot aprinde nici măcar o lumânare. Scânteile dispar şi ele pentru că nimic nu ţine o veşnicie. Nici măcar iubirea.

Şi totuşi… unde este acel miracol care ne face să nu ne mai dorim nimic de la viaţă şi să fim împăcaţi de cum ne trezim din somn până când începem din nou să visăm? Cine l-a descoperit? Şi dacă a făcut-o, de ce păstrează secretul?

Îl acuz de egoism nemăsurabil cu vreo măsură omenească. Nu mai ştiut nimic. S-a lăsat înserarea şi trebuie să plec.

Şi poate… totuşi, se întâmplă o minune. Nu pot să accept că nu eşti aşa cum speram şi că m-am înşelat din nou.
Ştiu, din nou grăiesc doar aberaţii de femeie setată pe convenţionalul vieţuirii în doi. Nu mă pot abţine.
Vreau să mă hrăneşti, să mă speli, să ai grijă de mine pentru că aşa simţi, nu pentru că aşa trebuie şi să pot dormi aşa cum n-am făcut-o de mult, răsuflând uşurată. Atât. Simplu…

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Adaugă-mi un miracol

  1. Pingback: Adaugă-mi un miracol | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Frumos spus 🙂 . Iar alegerea de melodie este excelenta .

  3. Ţinând cont că nu îţi doreşti lucruri ieşite din comun gen Făt Frumos pe cal alb sau luna de pe cer, nu mă îndoiesc că într-o zi le vei avea. Poate nu chiar de mâine, dar merită să speri. 😉

  4. Ciprian Bojan zice:

    Astăzi îți vorbesc în limba trecutului meu: http://ciprianpseudolirice.wordpress.com/2011/03/27/cautatorul-miracolului/
    P.S. Frumos articol! 🙂

Lasă un răspuns

