Peculiar

bianca pudibonda

Dormitul este un moft al celor fără voinţă. Permiteţi-vă acest lux doar când sunteţi siguri că nu pierdeţi nimic. De visat o puteţi face şi cu ochii deschişi.

Profit de orice secundă îmi este îngăduită să mă bucur de ce am în faţa ochilor sau în spatele minţii pentru că din păcate nu trăiesc veşnic şi viaţa trece fugind pe lângă mine, neştiind şi neacceptând culorile semaforului.

Nu vieţuiesc în clişee şi elimin orice artificialitate din suflet, dar încă mă lupt cu prejudecăţile acumulate. Nu au să mă învingă! Le provoc să rupă din mine gândurile necurate ca cele cu pretenţiile oamenilor care presupun că ştiu ce este mai bine pentru mine şi îşi doresc să fac parte din turmă, adoptând voit o toleranţă comunală.

Chiar dacă aş fi trăit într-o bulă de cristal până acum, tot mi-aş fi dat seama că de fapt cu tine nu pot să trăiesc altfel decât în cel mai diferit stil posibil cunoscut omenirii: cel adevărat!
Ştii că bucuria libertăţii pe care mi-o inspiri nu se termină când ies pe uşă, ci acolo începe? Dacă îmi permit să fiu EU când te privesc, cu siguranţă o să îndrăznesc şi mai multe în afara spaţiului nostru de sihăstrie faţă de normalitate şi obişnuinţa.

Ca un porumbel care îmi aduce veşti de departe, dintr-un timp când mă cunoşteam mai bine decât credeau ceilalţi, te înfigi în gândul meu şi îmi spui că nu există vreun motiv real să nu-mi aduc aminte cine sunt, doar că trebuie să accept toate consecinţele adiacente unui stil pidosnic de înţelegere a lumii.

Şi ce contează cum gândim, cum simţim sau ce facem dacă reuşim să fim? Există ceva mai important pe lumea asta decât să te prezinţi în pielea ta, cu un curaj care sfidează obrazul pudibond al trecătorului, urmându-ţi drumul?

Îndrăzniţi!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Peculiar

  1. Pingback: Peculiar | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Ești de un optimism incurabil. Uneori, textele tale mă repun și pe mine pe picioare. 😛

  3. qatalin zice:

    The right way is…your way! Never someone else’s way. That goes for everybody…
    Cred ca as mai fi spus si altceva, dar ma tem ca cele 5-6 secunde cat am gandit+scris textul in engleza, au reprezentat singurele momente de coerenta, atata timp cat ma aflu in fata unei fotografii care-mi bulverseaza restul gandurilor. Si totusi, sunt mandru fie si cu cele 5-6 secunde… Now…back to drewlling… 😉

    • rusbianca zice:

      Stop drooling man and write more 🙂 Of course the right way is my way! ( Ah Sinatra my love!)

      • qatalin zice:

        😆 Sa mor in patrunjel proasapt cosit, daca m-am gandit la Sinatra. Cred ca instinctiv am simtit asta…somewhere in the back of my head. Ceea ce inseamna ca nici macar cele 5-6 secunde de…declic fiziologic, n-au fost altceva decat o suma de clisee menite sa-mi suplineasca incapacitatea de a gandi. Minunat! 😀
        Ok atunci…ma sterg la gura si incerc sa continui… 😛
        Cred ca de fapt toata diferenta intre gandirea pozitiva si actiunea intocmai cu gandirea, este data de oamenii care aleg libertatea din spatele usii…insa ei o resimt cand intra, nu cand ies…din pacate. 😦 Incorsetarea lor mentala ii subjuga unui asemenea comportament. Outside pastreaza aparente false, iar inside isi permit luxul viclean, vinovat, al traiului unui adevar doar al lor…departe de ochii pe care se tem sa-i desfete cu adevaruri personale diferite de propria lor perceptie fata de aparentele pe care incearca mereu sa le salveze… De cine sa le salveze? Nici eu nu stiu, dar e un demers perpetuu, de la care nu au niciodata pauze, in afara de refularile intrinseci.
        Gata!!! Nu mai pot. Si asa, era sa fac anevrism cerebral…am gandit prea mult tinand cont de salivarea initiala…la care ma reintorc in 3…2…1…!!!

      • rusbianca zice:

        You lost me somewhere in the middle of your speech…fie eu am scris niste chestii si tu nu ai priceput la ce ma refer, fie eu am dormit prea putin 😉
        Logic vorbind am tradus asta din ce ai zis: omul cu gandire pozitiva se poarta ca atare doar la el acasa, iar in public se conformeaza societatii. Aparentele sunt mereu fata de ceilalti care vorbesc despre noi, indiferent de natura relatiei sau non relatiei de altfel.
        No bun, amu….mai reciteste o data textul, ca si io am facut-o si ia vezi daca nu cumva eu vorbesc despre altceva 🙂
        Eu vb de omul care e la fel si in casa si afara si ca ce are in casa il stimuleaza si il incurajeaza sa fie la fel si in afara casei.
        So… lamureste-ma

  4. qatalin zice:

    „Cred ca de fapt toata diferenta intre gandirea pozitiva si actiunea intocmai cu gandirea, este data de oamenii care aleg libertatea din spatele usii…insa ei o resimt cand intra, nu cand ies…din pacate.”
    Tu din asta ai inteles ca „omul cu gandire pozitiva se poarta ca atare doar la el acasa, iar in public se conformeaza societatii”?!
    Eu m-am referit fix la opusul a ceea ce ai inteles tu. Diferenta este facuta de cei falsi…la asta ma refer. Care pastreaza aparente outside, si se exhiba doar in intimitate. Ceea ce face cu atat mai placuta prezenta celor care reusesc sa fie naturali in toate mediile, indiferenti la felul in care-i priveste lumea. Nu consider ca falsitatea celor care poarta doua fete, este o dovada de gandire pozitiva. Din contra. De-aia am si spus ca diferenta este facuta de ei…care vin sa confirme regula…sau mai bine zis, fiind majoritari, abia cei reali, sinceri, deschisi, reprezinta exceptia care confirma regula conformarii si falsitatii intalnite la tot pasul.
    Daca am fost prea diliu in exprimare, te rog sa fii mai ingaduitoare. 🙂 Ti-am spus sa nu ma pui sa gandesc cand vine vorba de asemenea fotografii… 😆

    • rusbianca zice:

      da…suna logic ce zici tu acolo…sunt defazata uneori, poate si pentru ca priveam strict din punctul de vedere a ceea ce am vazut fotografi vorbind cand am scris articolul. Anyway…fotografiile sunt pe terminate, dar sper anul asta sa mai adaug colectiei 😉

  5. Claro que hay que atreverse! Los sueños a veces compensan nuestro ego para poder mejorar en este plano!
    Besos amiga Bella!

  6. corabogdan zice:

    Ahhh, ce-as mai indrazni eu…

  7. Ciprian Bojan zice:

    Totul e o chestiune de atitudine si de asumare a realitatii, asta in momentele de sinceritate… 😉

Lasă un răspuns

