Am nevoie

bianca photo

Necesitatea nu are nici o legătură cu voinţa sau cu ce vrei. Te mănâncă de viu şi nu ştii de ce, pur şi simplu simţi că ai nevoie, fără vreo explicaţie. Pentru că în secunda în care începi să te gândeşti îţi dai seama că de fapt eşti cel mai mare idiot, că nu ai nevoie de fapt de nimic, că poţi trăi şi fără acel om sau lucru, dar sunt momente în care simţi că te asfixiezi dacă nu-l ai.

Şi în plus, faci tot posibilul s-o alimentezi cu tot ce ai la îndemână. Pielea ta urlă prin toţi porii să ai! Ajungi să te războieşti cu tine însuţi şi nu ştii dacă este dependenţă sau un sevraj temporar, şi începi să faci confuzii din ce în ce mai abracadabrante combinate cu speranţe şi vise ţinute în subsolul sufletului.

Şi de la a vrea să fii un om întreg la cap, care acceptă ce îşi doreşte şi conştientizează, poate chiar ajunge să simtă ceva autentic, te transformi într-un animal care vrea să aibă, cu orice scop şi uită să mai vorbească cu ceilalţi.

Nu există comunicare în necesitate. Ai sau n-ai, te dai cu capul de pereţi, te-apucă plânsul, încerci toate jocurile posibile şi ştii că nimic nu merge, până nu primeşti.
Iar dezumflarea totală este abia la sfârşit, când ţi-ai luat porţia şi o vrei din nou şi din nou, la fel de inconştient. Totul este mai mult decât apetisant şi deşi tu te forţezi să gândeşti limpede, îţi este aproape imposibil.

Nu mai poţi nici mânca sau dormi. Gândurile îţi sunt aproape în totalitate acaparate de satisfacerea acelei nevoi.
Poate nu cedezi acum, sau mâine şi amâni cât poţi, dar la prima ocazie ivită, te înfrupţi ca unul care a postit 100 de zile şi simţi că oricâte respiraţii ai fura nu va fi îndeajuns de intens să compenseze golul pe care l-ai suportat până atunci.
Şi te ştergi frumos la gură, tacticos, gata pentru desert.

Eşti epuizat, nu te mai poţi mişca, dar tu încă mai vrei… ticăloasă dorinţă care nu are somn!

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Am nevoie

  1. Pingback: Am nevoie | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Ciprian Bojan zice:

    Dacă mă gândesc mai bine, acum 12 ani când am revenit pe plaiurile natale nu visam să am calculator, mobil, net etc. Acum mi s-ar părea anormal să nu am, deși uneori mă încurcă… la ”cap”… 😆 Și, în plus nu ceteam io mândrețea asta de blog dacă nu aveam ”tăte celea” 😀 🙂

Lasă un răspuns

