Mă îngâni

Ştiu mai multe şi am dreptul să îţi dau ordine! Oare chiar aşa o fi?
Stăm şi ne ascultăm unii pe alţii cum ne coafăm bruma de viaţă pe care o aşternem dis-de-dimineaţă şi sperăm să o încheiem mult mai fericiţi.

Vorbim pe rând, sau peste rând şi credem că dacă aruncăm cuvintele în faţa celuilalt am scăpat de o povară.
Nu toţi suntem femei care au nevoie să fie înţelese chiar dacă ele nu pricep ce spun.
Unii dintre noi într-adevăr caută cu disperare soluţii şi vorbesc doar când îşi doresc răspunsuri.

Pentru că primeşti confirmarea la ceea ce ştii, nu înseamnă că obţii ceva nemaipomenit, ci mai degrabă o creştere a egoismului faţă de neştiinţa altora şi nu subliniază sub nici o formă inteligența debordantă de a înţelege anumite lucruri în viaţă.

De multe ori avem nevoie de o voce, suficient de curajoasă să vorbească pentru toată lumea, să iasă în faţă încrezătoare că poate face schimbările cuvenite, pe care le merităm.
Cât de mult ne susţinem liderii? Îi săpăm, îi îngânăm doar pentru că avem impresia că ştim mai bine ce este de făcut, dar totuşi, ceva ne opreşte să le luăm locul.

Papagali multicolori împăduresc oraşele şi se alătură faunei naturale. Ar trebui să lăsăm aceste îndeletniciri în seama copiilor, care folosesc metoda pentru a creşte. Noi cât vrem să ajungem, cât uriaşii?

Aş vocifera în continuare dar cred că nu o să primesc un răspuns potrivit pentru a-mi creiona o soluţie aplicabilă în timp util, încât să mă fac înţeleasă.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Mă îngâni

  1. Pingback: Mă îngâni | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. Ciprian Bojan zice:

    Da, te îngân (imit) fiindcă am pă cine! 🙂 În sens pozitiv!
    *aici mă refer la termenul folosit în Ardeal ”a îngâna= a imita pe cineva pentru a-l(o) ironiza, dar eu te imit în alt sens, fiindcă ”te cetesc”, că am nevoie de gândurile tale, că a devenit ca u soi de necesitate să ”te cetesc”, altfel nu simt că a trecut o zi în care le-am făcut pe tăte… 🙂 (poți șterge confesiunea asta sau las-o, e alegerea ta, oricum! 🙂 )

Lasă un comentariu