Bal mascat

Nu ştii nimic, nici măcar cum mă cheamă.
Te plimbi stinger printre feţe de chibrit, gata să fie aprinse de o lumină ce întârzie să coboare.
Ocoleşti redute şi aluneci pe lângă bogăţii de idei, te strecori atât de uşor, mieros.
Ştii întotdeauna să învingi, dar nimic nu ţine veşnic.
Realitatea te-a prins strâns, ca într-o menghină şi refuză să-ţi dea drumul.
Nu vrei să cunoşti altă istorie şi dacă ţi-aş spune că te iubesc ai crede că sunt nebună.
Mă ascund de normalitatea ta, pentru că nu acceptă schimbarea.
Perseverez pe zi ce trece şi dacă cineva îmi deschide uşa, calc cu încredere, pentru că nu eşti tu.
Un noroc nesortit nu ajunge nici măcar să-mi respire în ceafă şi să-mi spulbere părul.
Să mă întorc?
Eşti mereu în paralel şi nu cunosc punctul tău de staţie. Din orice unghi privesc, eşti mereu prea departe, dar aici lângă mine, indiferent şi prepotent.
Joci bine. Eşti cel mai bun adversar pe care l-am avut vreodată, pentru că te-ai camuflat în protector şi te cred.
Oh da, indispensabil şi indisponibil. Combinaţia letală ce poate duce la sinuciderea simţurilor.
Nu mai are importanţă nimic, nici măcar cum arăt sau ce fac. Toate merg pe aceeaşi linie, fără importanţă.
Eşti setat să trăieşti aşa cum crezi mai bine, deşi e rău.
De la atâtea vorbe nici eu nu mai ştiu cum mă cheamă.
Sunt prea multe măşti, că de fiecare dată când respir simt ca acest bal mascat nu are final.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Bal mascat

  1. Pingback: Bal mascat | rusbianca | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

