Fier forjat

Aş sufla şi în fluturi dacă aşa te-aş putea scoate din stomacul meu să nu te mai diger cu tot ce faci şi spui.

Iar pe urmă mi-aş picta tavanul cu fiecare zâmbet impertinent pe care mi-l dăruieşti fără nici un motiv.

Nu vreau să trăiesc aşteptând momentele bune, ci să le trăiesc exclusiv pe ele. Pur! Curat! Simplu!

Dar conduc o caleaşcă care face multe opriri şi rochia mea de bal nu mai este proaspătă.
Cică miros bine în fiecare zi, dar eu nu-mi mai simt parfumul de multă vreme.
Cu unele lucruri te obişnuieşti prea mult.

Mi-e frică să nu te prelingi şi în loc să mă aştepţi frumos la intrare să începem dansul, să fi fugit pe uşa din spate (cu sau fără servitoare nici nu mai are importanţă).

Astfel încât alerg, îmi alerg caii prin pădure, dar îi ţin din scurt, să nu se împiedice.
Este rece şi mă trec fiori pe şira spinării de la întuneric, mai ales că mă sperie ce nu cunosc şi sunt la fel de umană ca aburul lor scos pe nări.

Am decis să nu-mi mai iau vizitiu şi să mă ocup singură de călătorie.
Mai am puţin şi o să-mi pot opri suflarea.
Ai plete frumoase şi eşti înconjurat de picturi italiene, dornice de mai multe vieţi.

Te atrage teluricul şi deşi îţi vine să zbori, te-ai agăţa de orice bucată de fier creată cu măiestrie, să te simţi ancorat.
Eu prefer însă să te privesc printr-o sticlă mată, modelată, suficient cât să văd ce trebuie.

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Fier forjat

  1. Pingback: Fier forjat | rusbianca | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

