Cine vine la cină cu mine?

dinner

Ca o drăcoaică îmi alungesc sprâncenele să observ cu satisfacţie schimbările tale de mimică. Surprins de a fi sub lupă? Deranjat că nu văd ce vrei tu? Nu suntem în laborator, stai liniştit. Sunt păreri personale şi cel mai probabil poţi să mi le schimbi dacă laşi jos furculiţa şi pari inteligent.

Da, recunosc, uneori mă las păcălită în favoarea frumuseţii pentru vreo 5 minute şi cred că ţi-aş oferi până şi ultima bucată de ciocolată pentru asta. După care însă, o să mă uit peste umărul tău la cei de la masa vecină, captivată de alte gesturi.

Indiferenţa ta mă face să mă ridic de la masă, aşa că este o tactică ce dă greş de fiecare dată. Ţi-am văzut sclipirea şi am văzut că dai mai bine din gură nu din gene şi este excelent. Aşa ai reuşit să mă aduci lângă tine şi să-mi pierd telefonul pe toată durata întâlnirii în buzunarul negru al hainei.

Ştiu ce vrei înainte să rosteşti, m-au învăţat toţi până la tine şi am fost o şcolăriţă excelentă. Deşi memoria mea este selectivă, gustul este rafinat. Scanez ce ai sub haine, pentru că vorbele nu sunt suficiente să camufleze forţa caracterului. N-ai înţeles nimic, nu-i aşa?

Nu sunt clarvăzătoare deşi mă suspectezi de vrăjitorie. Te asigur că prefer altceva decât o mătură mucegăită şi nu cred în bagheta magică care îndeplineşte dorinţe. Lasă-mă totuşi să aştept puţin până îmi spui fără să vrei totul despre tine şi probabil timpul va fi cel mai bun aliat al tău.
Ce zici, ieşim la cină?

Despre rusbianca

Regizor de film
Acest articol a fost publicat în Vorbe și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Cine vine la cină cu mine?

  1. Pingback: Cine vine la cină cu mine? | rusbianca | BunDeCitit.ro

  2. qatalin zice:

    Sună bine ce spui tu, dar numai în cazul în care tensiunea acumulată devine constructivă, nu explozivă. Eu unul tind să transform întâlnirile în tatonări vânătoreşti, iar adulmecările de multe ori ajung să le transpun în aşa ceva…

    …ceea ce riscă să termine rapid întâlnirile. Şi totuşi reuşesc să aflu rapid dacă-mi sună apa-n cap de la iminenta palmă aplicată, sau dacă urmează câteva ore …interesante. 😉

  3. kriozenit zice:

    Ai aici un fragment din articolul ce urma sa il pun. Ce a fost a fost… l-am sters. Amuza-te caci dupa cum stii: Un bufon, tot un bufon ramâne 😉

    Totul devine un joc (periculos) se pare, si asta, cred iti place mai tare.
    Inca-mi sunt mainile ude de vina si totusi sunt prada invitata la cina …
    Sagetile, arcul acum sunt uitate. Pe maini ai doua manusi catifelate.
    Ma ademenesti la masa cu soapte, sa nu simt ca vrei sa lovesti de la spate.

    Ca ne asemanam?!… aici ai dreptate. Despicam firul in cate parti se poate
    Si nu in doua numai, ci in patru, pana cand cerc devine patratu’.
    Furcuta’-i acolo in mana la tine, deci pe farfurie sunt eu… o vad bine!.
    Sa misc din antene?!. Cred, ai uitat, ca pe farfurie-i un crab fiert plantat.
    De vrei sa ma-ntepi, imi e totuna, caci acest crab se mananca cu mana.

    Nu ma cunosti… ai vazut sclipirea din ochii mei, a fost pentru acea doamna frumoasa de la masa trei (din spatele tau).
    Mi-a ridicat un bilet si vrea sa ma invite la cina… daca te ridici, in locul tau vrea ea sa vina….

    Dar nu. Ma voi ridica si eu, o sa ma duc la pianul batran de pe scena si am sa cant. Asa stiu ca la usa te vei oprii, si te vei intoarce aici, sa asculti cantecul pregatit, caci oare nu sunt prada ta… la ultima cina a sa… ?!

    Nu-l afișa… pune-l unde vrei in alta parte… sau sterge-l. Ce e al tau, al tau sa fie…

Lasă un răspuns

